דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת סינון לממד 

מאת    [ 12/05/2013 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 4639 פעמים ]

כיצד תדע שאתה רוכש מערכת סינון לממ"ד טובה ואיכותית? כמובן שלאחר השוואת מחירים וחקר שווקים קצר תמצא כי קיימות כמה מתחרות בשוק בתחום השיווק וההתקנה של מערכת סינון ממ"ד ביתית. העלאת המודעות לגבי מרכיבי המוצר, וכן תשומת לב לדגשים מסוימים, יכולים להקל עליך את הבחירה.


מבנה ותפקוד מערכת סינון לממ"ד
מערכת סינון ממ"ד חייבת לעמוד בתקנים המפורטים על ידי המכון הביולוגי ופיקוד העורף, וחייבת כמובן להיות בעלת תו תקן ישראלי של מכון התקנים. דרך אגב, מדובר על מוצר פרי מיטב המוחות הישראליים.


כל מערכת כגון זו חייבת לכלול כמה וכמה רכיבים. בכל מערכת סינון לממד קיימים אותם הרכיבים, אם כי במקרים בהם מדובר על חדרי ממ"ד גדולים יידרשו כמה מסננים ואולי אף כמה מפוחים. בכל מערכת סינון ממ"ד ביתי קיים מסנן.


המסנן תפקידו לסנן את החומרים הרעילים המציפים את האוויר במקרה של התקפה שאיננה קונבנציונלית. מסנן זה יכול לפעול במשך כמה שבועות ומספק בהחלט למשפחה בעלת שש נפשות. במקרה של הפסקת חשמל יפעל המסנן על ידי מפוח ידני או על ידי מצבר, אם מערכת סינון לממ"ד היא בעלת פתח מיוחד המיועד לו.


המסנן מורכב מכמה מסננים: מסנן פחם פעיל ומסנן אירוסולי. הללו תפקידם לספוח את הרעלים על ידי סינון ראשוני ונוסף. חשוב לציין כי לאחר התקפה בה יש צורך להפעיל את המסנן: התקפה ביולוגית או כימית, אין להחליפו או להסירו לבד. רק איש מקצוע מטעם פיקוד העורף ראשי לבצע זאת.


מעבר למסנן ולמפוח הידני קיימים שני שסתומים הנחשבים חלקים אינטגרליים המחויבים בחוק להתקנה בכל מערכת סינון ממ"ד: שסתום לחץ יתר, המופקד על תקינות המערכת ומווסת את לחץ האוויר בחדר הממ"ד, ושסתום כניסת האוויר, האחראי על הגנת החלל מפני ההדף הצפוי במקרה של התקפה על ידי חומרים רעילים.


מערכת סינון ממ"ד- שינויים במבנה
מערכת סינון לממ"ד מוגשת בכמה עיצובים לבחירתו של הצרכן. ארונות דקורטיביים קטנים ואיכותיים, במגוון צבעים, יכולים להיות מקום האחסון של מערכת סינון האוויר. ניתן להתקינם בסמוך לצינור אליהם הם מחוברים בגובה שונה, בהתאם לנוחות ולדרישה.


מערכת סינון לממ"ד יכולה להיות מותקנת בצורה בה צינורות המתכת שלה לא יהיו גלויים. שסתומי לחץ היתר וכניסת האוויר יכולים לקחת חלק בעיצוב החלל בצורה אסטטית ואלגנטית. מערכת סינון האוויר אינה חייבת להיות בולטת לעין. אגב, לשסתום כניסת האוויר קיים מכסה דקורטיבי המיועד לזמן שגרה, חשוב לוודא כי נרכש יחד עם מערכת הסינון.


לסיכום - תשומת לב לדגשים
כל מערכת לסינון אוויר חייבת לכלול את כל חלקים המיועדים לתפקודה המלא. השוני בין המערכות הביתיות בא לידי ביטוי בעיצוב ובגודל. אין צורך בארון גדול. ארונית קטנה במקום נוח, על פי רוב בחלק העליון של החדר, סמוך לתקרה, המשתלבת היטב בריהוט החדר, והסתרת הצנרת בצורה נכונה יכולים להבדיל חברה אחת משנייה. קחו זאת בחשבון.

מאמר זה מוגש מטעם מיגונים ומפוחים המתמחה במערכות סינון לממד אשר הינן חובה לביטחון המשפחה.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב